مدیر عامل فروشگاه لوکس ژاپنی به خاطر کیک‌های کریسمس متلاشی شده عذرخواهی کرد

۸ دی ۱۴۰۲

رصد خبر | فروشگاه زنجیره‌ای مشهور و لوکس تاکاشیمایا ژاپن مجبور شد از مشتریانش عذرخواهی کند چون صدها کیک توت فرنگی که برای کریسمس سفارش داده شده بود، به شکل متلاشی شده به دست مشتری‌ها رسید.

از ۲۹۰۰ کیک توت فرنگی که این فروشگاه به سفارش مشتریانش برای کریسمس فرستاده بود حدود ۸۰۷ کیک به شکل خراب شده و متلاشی به دست مشتریان رسید که در شبکه‌های اجتماعی واکنش گسترده داشت.

این شرکت اعلام کرد که به «انتظارات بسیاری از مشتری‌هایش خیانت» کرده است و مسئولیت این اشتباه را بر عهده می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مالک فروشگاه‌ها در یک کنفرانس خبری در توکیو با تعظیم در مقابل خبرنگاران عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی کرد.

قیمت هر کدام از این کیک‌ها معادل ۳۸ دلار است.

https://rasadkhabar.ir/8wKTh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

روایت روزنامه فرانسوی از سه مرد قدرتمند حماس

ج دی ۸ , ۱۴۰۲
رصد خبر | بر اساس یک گزارش تحقیقی مبسوط که روزنامه فرانسوی فیگارو انجام داده است تقریبا هیچ‌کدام از رهبران حماس از انجام عملیات این گروه علیه اسرائیل مطلع نبودند و این حمله کاملا محرمانه تنها از سوی سه نفر از سران این گروه در نوار غزه برنامه‌ریزی شده بود. […]