رصد خبر | فروشگاه زنجیرهای مشهور و لوکس تاکاشیمایا ژاپن مجبور شد از مشتریانش عذرخواهی کند چون صدها کیک توت فرنگی که برای کریسمس سفارش داده شده بود، به شکل متلاشی شده به دست مشتریها رسید.
از ۲۹۰۰ کیک توت فرنگی که این فروشگاه به سفارش مشتریانش برای کریسمس فرستاده بود حدود ۸۰۷ کیک به شکل خراب شده و متلاشی به دست مشتریان رسید که در شبکههای اجتماعی واکنش گسترده داشت.
این شرکت اعلام کرد که به «انتظارات بسیاری از مشتریهایش خیانت» کرده است و مسئولیت این اشتباه را بر عهده میگیرد.
مدیرعامل شرکت مالک فروشگاهها در یک کنفرانس خبری در توکیو با تعظیم در مقابل خبرنگاران عمیقا ابراز تاسف و عذرخواهی کرد.
قیمت هر کدام از این کیکها معادل ۳۸ دلار است.